Tema: Re: Svilpukai nuo zveries
Autorius: Petras
Data: 2012-04-20 14:47:47
Tu ne "poxujistines pakraipos realistas", bet "nudavatkejes gaidelis ir nesubrendes pensininkas".
Nesubendes, nes itariu, kad dar ne pensijoj, bet rasliava, tai..... turbut ant vaiku kieme reki per langa, jeigu tavo katinus gasdina.
O mano gyvybe svarbi mano seimai. Ir mano dviems vaikams, kuriuos auginu. Ir paaukot ja del seimos galeciau. Ta "supista" gyvybe.
Kadangi turiu seima - pisti gaunu reguliariai ir tavo gejiski pasiulymai manes tikrai nedomina.

Mane domina tvarka mano gyvenamoj aplinkoj, o valkatajantys ir sergantys gyvunai daugiabuciu kieme nera tvarka.
Su tavo logika ir kojiniu keisti nereikia - rytoj vel smirdes, kam cia vandeny ir miltelius naudot?...
O jeigu tau niekas netrukdo, tai ir smaukyk pavesy cia bangu nekeles. Umnykasble.

"Caponi" <caponi@centras.lt> wrote in message news:jmrgrh$ebm$1@trimpas.omnitel.net...
Va va, tas personazas tavo idetam paveiksliuke kaip tik kaciu medziokle ir uzsiiminejo, bo jas kenkejais laike - labai panasu i tavo paties paziuras
Jei tau kazkas trukdo, tai tu ir skambink i Nuarus, man asmeniskai niekas netrukdo, gal uztai ir mano skarbonkiu niekas nedrasko (o gal ir drasko, bet as metalo gabalo kas diena nelaizau ir neieskau menkiausio sviezio ibrezimo, as ne is tu, kur distancinius i celofana kisa).
O va aiskint apie zudymo humaniskuma (ir dar su antifrizais) gali savo bobutei - gyvybe yra gyvybe, ir pavyzdziui mano akimis ziurint tavo supista gyvybe (butent tokia, o ir tavo bybys manes visiskai nedomina, paprasyk savo draugu, gal kuris pades, jei per rupinimasi gelzgaliais bobos susirast negali :-)) yra nei kiek ne vertingesne, nei kokio niekingo tarakono.

Ir dar - as ne jokia ne motina, pagal paziuras as esu poxuistines pakraipos realistas (tarkim, tu paciu kaciu visu neisnaikinsi, net jei labai stengsiesi, o jei dali isnuodysi, i ju vieta atklys kitos - rezultate isleisi kelis litus ant antifrizo, nuzudysi kelis gyvunus (taip galbut patenkindamas savo iskrypeliskus polinkius), bet tavo skarbonke vistiek kas nors sugadins - ar naujos kates apibraizys, ar kaimyno suo apmys (net ir su pavadeliu vedziojamas), ar varna apsiks, ar koks dalbajobas uzsipliurpes debiliaku gatvej inpis i sona - visus naxren isnuodysi?), ir gyvenime stengiuosi vadovautis taisykle "nedaryk niekam to, ko nenoretum, kad su tavim darytu" - as nenoriu, kad mane kas nuodytu, nes ant saligatvio nusispjoviau, todel net minciu nekyla nusaut balandi, kuris ant kapoto prisiko - nugi gyvenam realiam pasauly, ir asmeniskai as nesijauciu turintis teise (o ir galimybiu, realiai ziurint) visiem likusiem zemes gyventojam (turiu omeny ne tik zmones) nurodinet kaip jie turi elgtis, kad prisitaikytu prie mano noru.

Zodziu, gali ait nx, ir linkiu, kad per savaitgali rastum kas tau nuciulps, gal ramiau i aplinka pradesi reaguot.

--
Caponi
Mitsubishi Galant '99 2.5i V6-24 Avance

"Petras" <kas@kur.lt> wrote in message news:jmrfbv$cmf$1@trimpas.omnitel.net...
Tu zmogaus gyvybe prilygini valkataujancios kates gyvybei?!
Jeigu toks humanistas, tai tempkis visas valkatas i buta ar pasakyk kur riba (valkatu skaicius ar sudu kiekis kieme?).
Nebutina zudyt, bet tada buk toks malonus - skambink y tuos nuarus ar chujarus ir tegul issiveza, saugo, priziuri, marina, migdo.
As namie auginu 3 rusiu gyvunus ir visus juos priziuriu, jeigu tau taip idomu. Ir gyvunus megstu ir jais rupinuosi.
Normalus ir humaniskas numarinimas yra geriau uz valkatavima, salty, ligas ir alki. Antifrizas irgi humaniskas, jeigu tau idomu. Be kanciu.

O uz "skarboke" ir "supista gyvybe" ciulpk byby, supratai?.
Atsirado blet Motina Terese.