Tema: Re: Svilpukai nuo zveries
Autorius: Caponi
Data: 2012-04-20 15:37:17
"Petras" <kas@kur.lt> wrote in message news:jmrid3$gea$1@trimpas.omnitel.net...
> Tu ne "poxujistines pakraipos realistas", bet "nudavatkejes gaidelis ir nesubrendes pensininkas".

Nu sprendziant is tavo reakcijos ir geleziuku garbinimo tu artimesnis tokiam apibudinimui...

> Nesubendes, nes itariu, kad dar ne pensijoj, bet rasliava, tai..... turbut ant vaiku kieme reki
> per langa, jeigu tavo katinus gasdina.

Pala pala - as sakiau, kad man aplinka (visa aplinka - zmones, gyvunai, oro salygos, pastatai)
netrukdo, tu gi teigei, kad tau trukdo, todel prielaidas apie rekima ant vaiku galima bandyt daryt
nebent snekant apie tave. Manes nenervina sukaujantys svetimi vaikai kieme, manes neerzina ant mano
transporto priemones kapoto susirangius kate, manes neuzpisa kaimyne is gretimo namo, kuri valo
langa ir pavasarine saule atsispindedama jos darinejamam lange blykcioja man i akis

> O mano gyvybe svarbi mano seimai. Ir mano dviems vaikams, kuriuos auginu. Ir paaukot ja del seimos
> galeciau. Ta "supista" gyvybe.

O kodel tu galvoji, kad tik tu vienas turi seima, palikuoniu, kuriais evoliucijos iskiepyti
instinktai liepia rupintis? Kas tau sake, kad butent tavo gyvybe yra vertingesne uz kaimyno
alkoholiko ar kieme beginejancio kaciuko? Tavo paties susigalvoti vertinimo kriterijai? As iseinu is
to, kad jei tau kito gyvybe nerupi, tai turek omeny, kad ir tavo gyvybe kitiem yra +/- nulis, o
objektyvi gyvybes verte yra nelabai ismatuojamas ir ivertinamas dalykas -  truputi i tema
prisiminiau ta sena anekdota, kai zmogelis isgelbejo berniuka, vardu Adolfas :-)
Jei jau snekam filosofiskai, tai jei tu, kaip suprantu, skaitai, kad daugiau intelekto turinti ir
labiau issivysciusi butybe (darykim prielaida, kad tarp zemes gyventoju taip ir yra) turi teise
formuoti "savo aplinka" (savo kiema) nesiskaitydama su kitomis gyvybes formomis, tai ar tikrai
nuolankiai susitaikytum su mintim, kad jei zemej apsilankytu vabzdzio pavidalo ufonautai, kuriu
technologijos gerokai tobulesnes uz zmoniu (taigi, issivystymas aukstesnio lygio nei zmonijos) ir
pradetu pjaut zmones, nes jie tersia gamta, jie tam turi visiska moraline teise ir pagrinda (nes
visgi zeme sudetine visatos dalis)? Ar taip ramiai bbd ant visko ir jautiesi nebaudziamas, nes tu
"stipriausias kieme", o ufonautais netiki?

> Kadangi turiu seima - pisti gaunu reguliariai ir tavo gejiski pasiulymai manes tikrai nedomina.

gejiski pasiulymai, drisciau pastebet, buvo butent is taves, va gi rasei "ciulpk byby, supratai?."
as tavo pasiulymo tiesiog atsisakiau...

> Mane domina tvarka mano gyvenamoj aplinkoj, o valkatajantys ir sergantys gyvunai daugiabuciu kieme
> nera tvarka.

Nera tvarka (siaip pastebejimas butu toks, kad didzioji dalis valkataujanciu gyvunu yra buve
naminiai arba ju netolimi palikuonys, tai vat galutinai vertinant situacija kyla toks naturalus
klausimas, kas toj situacijoj kalciausias ir labiausiai nusipelnes nuodijimo - tiesiog isgyvent
pagal savo supratima bandantis zverelis ar atsakomybes ir sazines neturintis dvikojis pydaras (siuo
atveju as ne apie seksualines orientacijas sneku)). Bet nuodijimai problemos niekaip neisspres.
Absoliuciai niekaip. Jei jau snekant rimtai, tai principe vienintelis protingas sprendimas yra
laukines kates ir sunis tam tikroj teritorijoj iskastruot, taip uztikrinant, kad ju bent nedauges,
nes isnaikinus esama populiacija, ji netrukus pasipildys naujais atklydusiais individais, kuriai
siaip dazniausiai jau uzimtoj teritorijoj neapsigyvena.

> Su tavo logika ir kojiniu keisti nereikia - rytoj vel smirdes, kam cia vandeny ir miltelius
> naudot?...

Pagal mano logika yra absoliuciai atvirksciai. Jei tau taip patinka, tu drasiai gali nekeist tu
kojiniu, o as jas keiciu ir skalbiu, bet keisdamas as butent ir taikausi prie aplinkos, nes
suprantu, kad aplinkiniams as smirdintis nepatiksiu. O va butent is to, kad tu bandai reguliuot kaip
elgtis aplinkai (pasikartosiu, as ne vien apie kates ar sunis sneku), galima bandyt dasigalvot iki
tokio dalyko, kad nx praustis, o visi aplinkui PRIVALO mane mylet (privalo priimt i darba ir ten
kentet, privalo ateit i svecius, kai kvieciu) smirdinti, nes man taip patinka.

> O jeigu tau niekas netrukdo, tai ir smaukyk pavesy cia bangu nekeles. Umnykasble.

Paziurek i sito dar visai trumpo threado pradzia - kazka nuodyt siulyt as ar tu pirmas pradejai?

--
Caponi
Mitsubishi Galant '99 2.5i V6-24 Avance