Tema: Re: svenciam kovo 8
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-03-09 13:38:18
Dar paklausk, ar rusijos ambasadorius gali pro langa ryte labusus shaudyti,
nes taigi nelieciamas. Ish kur tokia legenda kilo apie ta nelieciamuma
nesuprantu...

"Veikejas"  wrote in message news:jjcps8$rbb$1@trimpas.omnitel.net...

ciaip dar toks shiek tiek i tema klausimas, o kas jei nukentejusiojo
vairuotojas but ishlipes ir lazda gerai apvanojes nelieciamaji ?
taip isheina ans nelieciamas ir joks tyrimas negali but pradetas ?