Tema: Re: P-Park nerimsta
Autorius: Aurimas B
Data: 2012-02-17 10:23:17
Tai būtų normalu jei atsiųstų sąskaitą su tekstu gal pamiršot sumokėt už
tokia ir tokia paslaugą ir prašom tą padaryt, o ne apie kažkokias baudas
gąsdint...

"Renookas"  parašė naujienų news:jhl0id$7kl$1@trimpas.omnitel.net...

kuo skiriasi uab teikiama paslauga nuo savivaldybes? Tipo valdziai moketi
reikia, o uab apvogineti grazu, ir teisinga

"Dex"  parašė naujienų news:jhgp01$sa$1@trimpas.omnitel.net...

oops, rimtai neįsiskaičiau į pirmą žinutę, kad čia uab'ė su savo
aikštele. Maniau ir kalbam +- apie susisiekimo paslaugas

Dex