Tema: Re: P-Park nerimsta
Autorius: VNO
Data: 2012-02-15 15:26:11
kai turesi ka nors nuosavo, gal bus lengviau atsakyti i klausima kas ten per parkingas.
o jei nenusimato dar ateityje, tai ir dabar gali palikti masina kur nors centre ir nemokek uz parkinga.
paziuresim ka pasakosi "susisiekimo paslsugos" imonei apie "kas tai būtent per paslauga tokia, parkavimo".

VNO