Tema: Re: P-Park nerimsta
Autorius: B-one
Data: 2012-02-15 18:33:58
Ir iš viso to, ką parašiau, tai pasirodė svarbiausia?
Jei taip, tai taisyklėse neskelbia kad mokėti tik monetomis, aš susirandu ju
puslapi per kelias sekundes pamatau skiltį "taisyklės", ten paskaitau ir
važiuoju pasiparkuot pas juos nes "pas juos visada yra vietos". Ten
nuvažiavęs vietoj pamatau, kad kišenėj turiu tik darių ir gireną na ir tada
ieškau larioko kad pasmulkintų ar palieku ir einu savais reikalais? Ir visa
tai dėl to kad nepažiopsojau 3 minutės į tą bėgančia eilutę?
O kad daugiau putų nekiltų, aš nieko prieš susimokėt už faktiškai suteiktą
paslaugą, bet visokios baudos tikrai negali būti iš piršto laužtos.