Tema: Re: Pastabumas...
Autorius: Ogis
Data: 2011-11-07 13:51:33
Nu va.. o taip susirenka visi krūvon ir 100% pravažiavimo nėr :))
Bet manau turėtų būti dar viena dalis "elgiasi pagal situaciją" t.y. pamato kad šitam apsisukime fignia ir mina apsisukt prie plazos

P.S. Ten kiek pamenu nebuvo aglima tiesiai nuo partizanų atlėkus durt kiaurai Taiką į bazes.
O gal tik tam tikrom valandom...