Tema: Re: Pastabumas...
Autorius: ratakonas
Data: 2011-11-06 22:03:17
Lyg mano kaiminyste. Vaziuoju "A", "B" ir "C (per viduri)" variantais.
Taisykles tam kartui dazniausiai buna JAU  PADIKTUOTOS. Kai bunu geroj
nuotaikoj - bandau pagrumot ragais - jauciu, kad nieks dar nesuprato...
Siaip tai idomu ka galvoja zalios auto vairuotojas - suks raudonas
nerodydamas posukiu ar p...is man i ragus lempa lempon... Situacija su
salutiniu keliu turetu padiktuoti teisinga atsakyma i uzdavini.
Cia kaip ir su Kovo 11-os/Kreves ziiedu. Visai malonu budavo matyt mentus
kasdien kokius metus. Keista kaip nesusiimasto isvaziuojantis is II-os
juostos kas butu, jeigu is pirmos neisvaiziuotu.