Tema: Re: Pastabumas...
Autorius: Ogis
Data: 2011-11-07 11:05:08
Kaune Taikoj prie beržų yra tokie nepažymėti apsisukimai vienas paskui kitą.
Ten šalia ir vairuotojų kepykla. Užėjau paklausiau kaip mokinat apsisukinėt.
Sakė, būktai jiems kelių eismo priežiūros tarnybos pareigūnai išaiškinę, kad yra kaip ir tokios nerašytos taisyklės (bo pagal parašytas išvis apsisukinėt negalima).
Jei tai yra sankryža (tos pačios Taikos-bazės-ir ten link partizanu) tai važiuoji taip kaip priklausio - dešine, o jei toks apsisukimas kaip prie beržų, tai palei kairį bordiurą.
Nežnau kaip aiškintų pareigūnai, bet aš elgiuosi taip.  Dažnai toj vietoj ir kelių eismą prižiūri, ale nieko nesakė.