Tema: Re: vataiva neina baltos r8
Autorius: Ghetto
Data: 2011-06-13 22:05:37
tai jo, pastebimai, kuri akra vaziuoju sau ramiai namo po darbu tik girdziu
kazkas tik pyst per pedala nuo fontano iki raudonos prie teismo.... ant
raudonos dar gazo gazo, paskui startas is veitos iki sekancio raudono
sviesoforo....

negi negalima ramiai sau vaziuot ir nekelt triuksmo? suprasciau jei kazkur
skubi ir vien zalia sviesa, bet kai stoji ant kiekvieno sviesaforo kazkaip
nu gal tik man taip atrodo bet seip tai biski vaikiska

no offence, grazi, gera ir brangi masina, bet gi galima ir normaliai su ja
vazinetis