Tema: Re: vataiva neina baltos r8
Autorius: ManXP
Data: 2011-06-13 13:53:11
Ne, tiesiog buvo graudu skaityt internet komentarus kaip "gaidys r8", "taigi
kiekvienas bent kazkiek suprantantis iskart galejo atspet kad r8 neturi
jokiu sansu", "pas sita modeli launch control'as normaliai neveikia" arba
"normali r8 yra tik su 5.2 varikliu, o cia kazkokia piguva". Demesio,
klausimas: kiek tokiu komentatoriu yra bent sedej tam "gaidy" (apie
vairavima nekalbu, nes pats supranti kaip juokinga tai butu)? Taip sakant,
jei kazkokio modelio neiperki, tai jis nuo to neprivalo pasidaryt blogas...