Tema: Re: vataiva neina baltos r8
Autorius: FX
Data: 2011-06-13 13:36:38
Nesupratau, ka tu norejai pasakyti... ne pas visus turinchius daug litu
tikslas yra pirkti tokias mashinas, o jei jau nori pasirodyti koky vala turi
tai po to nereikia gavus y kaulus rashyti jus vistiek ubagai nes mano
mashina brangesne :DDD

FX

"ManXP"  wrote in message news:it4fnr$fjj$1@trimpas.omnitel.net...

As tiesiog nesuprantu, kokiu debilu reikia but, kad turet tiek dziaugsmo is
tokio ivykio. Deja, bet taip ir yra: jei zmogus gali nusipirkt auto uz tiek,
kiek kazkieno kito visa gimine per 10 metu nesugeba uzdirbt, tai jau butinai
reikia pasidziaugt. Tipo, "nors as ir varguolis, bet pasirodo ir
turingesniem ne viskas 100% pavyksta visada". Geriau pasidaro?