Tema: Re: Karas keliuose III (arba kilnusis keliu erelis), link
Autorius: FX
Data: 2011-05-26 13:20:07
Tomai tu man primeni:
http://farm5.static.flickr.com/4053/5079205752_f7b24554b2.jpg

nieko asmenishko tiesiog kazhkaip susikompiliavo va tokia asociacija :D

FX

"Tomas"  wrote in message news:irl2hs$8bf$1@trimpas.omnitel.net...

Per 16 metu vairavimo ishgerus vienintele "avarija" buvo kai atbulas
besiparkuodamas stuktelejau kita mashina. Nuostolis - bamperio pazheidimas ~
5 cm. Dar - 2 kart buvo mentai sustabde ir ipuciau, abu kartus daviau po 100
Lt, acikabino. Tai ko pisinejies, mokytojau..? Blaivas budamas daugiau
nuostoliu esu pridares. Dabar jau kokie 5 metai ishgeres nebesedu uzh vairo,
aj nebeidomu, atsibodo, visos girtumo stadijos jau ishbandytos, be to vdrug
koks blaivas loxas netiketai ishshoks ant kelio, tai dar kaltas liksiu.