Tema: Re: Karas keliuose III (arba kilnusis keliu erelis), link
Autorius: Kestas
Data: 2011-05-23 13:24:58
Bent jau man tai visos tos siaubo istorijos buvo px. Nes 'as ne as ne loxas
ir vairuoju daug kieciau nei visi tie nelaimeliai'. Ir tik pats pajutes
kokia plonyte riba skiria 'zajabys cia isemiau posuki ant 120' nuo 'skrendu
nafik I tvora, mama gelbek' galiu pasakyt - nemoku as vairuot. Ir gatvese
nebelakstau :)

"DViL"  wrote in message news:irdb85$7td$1@trimpas.omnitel.net...

Prie ko cia kaciarga? Reikia formuoti vairavimo kultura, naudojant
propaganda, klipus, viesinant snukius, pvz. kaip daro su pedofilais
Rusijoje:
http://fishki.net/en/comment.php?id=88208