Tema: Re: Karas keliuose III (arba kilnusis keliu erelis), link
Autorius: FX
Data: 2011-05-23 18:12:29
:DDD tu visada ish skrandzhio puti y alkotestery? Nes kiek zhinau dauguma
zhmoniu ish plauchiu puchia ora... aishku dar originaliau butu pusti ish
kito galo tada dar ir alkotesteriui paskutinioji ateitu :D

Alkotesteris matuoja tai ka tu priputi ish kraujo nugaravusio y plauchius...
shviezhiai ishgerus kepeneles ytakos nedaro sutinku, bet tuo metu kai tu
pradedi apsineshineti tai vat jau tada kepeneles ir uzhsiima alkoholiu
esanchiu kraujyje ir tai kaip greitai ir efektyviai jos tai daro ytakoja
kaip greitai zhmogus "ishsigaruoja"...

FX

"Signalizacija"  wrote in message news:irdt6t$441$1@trimpas.omnitel.net...

Tik isgerus jokios kepeneles itakos nesudaro. Burna issiskalaut tereikia,
kad alkotesteris susinervytu nieko nerades