Tema: Re: ponia kvaištelėjo
Autorius: Kestas
Data: 2011-01-26 16:36:21
http://www.ecoservice.lt/lt/rusiuok.html

"zauras"  wrote in message news:iho9vj$cih$1@trimpas.omnitel.net...

Čipsų pakuotes aš metu prie buitinių atliekų, negi deginsi.
Plastikus (fenus, kamštelius irgi :) ) kol kas metu į plastmasę (kol
surinkėjai nerėkia). Vis daugiau šansų, kad paskui normaliai utilizuos, o ne
atgal į konteinerį išmes. Tikiuosi, kad perdirbėjams irgi reglamentai yra
kažkokie dėl utilizavimo.
Kaip rūšiuoja plastikus - neįsivaizduoju. Kažkodėl įtariu, kas pas mus
pigiausia pastatyt ką nors prie konvejerio.