Tema: Re: ponia kvaištelėjo
Autorius: Fanas
Data: 2011-01-23 19:44:24
Taip tau ir reikia, cia uz tai, kad nepardavei man Gnomo uz 95 litus! Jobtbvaijamt!

O siaip, kaip dabar dirbantis prie maisto importo ir gamybos - pradek po truputi gydyti nuo ekoligsku produktu. Jie siaip geri ir ta sudetis is tikro yra visokia kokia sertifikuota ir patikrinta ir t.t. Zodziu valgai, tai, kas ir uzrasyta. Dazniausiai. Bet problema yra tokia, kad reikalavimai sertifikavimui yra migloti ir su daug paliktu landu. Taip pat pats pradinis taskas, vadinamasis ekologiskas ukis - su daugybe niuansu ir apejimu. Zinant, kad Lietuvoje perkamoji galia labai maza ir kiek imanoma taupoma pro visur, kur tik imanoma. Tikimybe, kad produkte yra "ekologiskumo" arteja link 0.