Tema: Re: ponia kvaištelėjo
Autorius: Tomas M.
Data: 2011-01-23 14:50:29
ble, tai elementariai pasakyk poniai, kad kai vaziuosi (ar ji pati) pro sali
ir ismesit. (nors as taip magsimos maiseli, kompo daliu veziojausi gal
menesi, kol netycia vaizuodamas pro EMP uzveziau ta dar 10 Lt gavau.)

o shiaip man atrodo dar galima grazinti i ta parde is kurios pirkai :)

Tomas M.

"ukw"  wrote in message news:ihh77r$cul$1@trimpas.omnitel.net...

a fig ten suprasi nuo ko prasidėjo. gal nuo kokio ekologiško muiliuko, kur
mol ir oda sveika ir jauna ir graži ir celiulito nebėr :)

bo dabar tai jaučiu kad reik stabdyt arklius, kol nenuprotėjo ir manęs
nenuprotino :)