Tema: Re: Pagaliau isejo
Autorius: Signalizacija
Data: 2010-06-28 12:33:35
Nu paskutini karta kubiliaus chebra seimely dauguma turejo apie 1998-9
metelius. Tiksliau jau reiketu galima pasidometi, taip kad gali man i kuria
nori ziuret, bet siulyciau atminti gerinanciu nusipirkti. Kartais ir
praverst gali.
Apie Vagnoriu nekalbesiu, nes sugebejo sliuzeviciaus - sekretoriaus tandemui
palikti valstybe su o uzsienio skolos. Aisku tai greitai paskui pataise, nes
is ko dar algas kelsi jei ne is zydo pinigeliu. Gi ne savi, musu anukai
atidavines...
Apie istatymus priiminejamus 2d prisimeni? pabandyk