Tema: Re: Pagaliau isejo
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-06-27 11:34:37

"Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message
news:i06vta$4nj$1@trimpas.omnitel.net...
> Matai tavo nulinis beveik, mano nulinis beveik. O sito tai toks dyyyydelis
> myyynusas.

Tankiai teismuose tenka susidurti su tokia situacija. Gopnikai dave kokiam
zmogeliui į duda. Ir liudininkai yra - kokia tipine leituvos porele. Su
gopniku viskas aisku - davei i duda, dabar sėsi. Jokiu jausmu man nesukelia.
O vat ta porele - kuri su putomis staugia, koks dabar jaunimas, kaip jie
mate, kad tas nieksas musha nekalta zmogu sukelkia tik asociacijas su
cmocnais pyderais. Nes stobet ir ziuret neiko nedrant - ne ka didesnis
pideriskumas. Nieko neprimena?