Tema: Re: Pagaliau isejo
Autorius: Zenonas
Data: 2010-06-27 15:11:19
tie patys ir dabar verkia (iskaitant anu palikuonis), o kas tada dziaugesi -
daugiau ar maziau ir dabar dziaugiasi. Siaip tai gal ir geriau patylet -
"slava emu niebiesnaja..."
Pasielgsiu krikscioniskai: atleidziu tau draugas Brazauskai uz tai , kad
mane viesai musu miestelyje pavadinai melagiu, nors pats tada buvai
neteisus, o as netgi netvirtinau neteisumo, tik garsiai isreiskiau abejone..
Ilsekis ramybeje...