Tema: Re: Ar kas ziurejo "kambariu pleshikes"?
Autorius: ManXP
Data: 2010-06-17 11:18:03
Cia tas valkata-bybciulpys? Atsimenu, nuvaziavau kazkuri vakara pas motina,
ji ziurejo laida su juo, kur jis pasakojo apie savo turtus ir VIP statusa.
Labai gyresi, kad skraido tik su auksciausios klases oro linijom kur jis yra
toks svarbus, kad jam leidzia maista is meniu uzsisakyt dar pries skrydi.
Turbut galvojo, kad visi lietuviai uzdirba po 800 LT ir nezino, kad ta
maista is anksto gali uzsisakinet beveik visi norintys Butu buve juokinga,
jei nebutu graudu, kaip jis bande kazka pavaizduot...