Tema: Re: Ar kas ziurejo "kambariu pleshikes"?
Autorius: Tomas
Data: 2010-06-17 10:00:52
A ko tu ant ju gonish jei nieko asmenishko, nu kokie yra – tokie, a ne px.
Jiem smagu taip gyvent, panashu, kad uzhsiimineja megstama veikla ir puikiai jiems tai sekasi, nu ir zjbs. Daugiau tokiu butu, gal baigtu visi verkt, zhudytis ir lakstyt airijon skint bulbiu.

p.s. kas tas yr "kambariu pleshikes" – nezhinau, spama tik esu mates.