Tema: Re: Ar kas ziurejo "kambariu pleshikes"?
Autorius: Riveris
Data: 2010-06-17 09:54:00
Vat sutinku su tavim 100 procentu. bet tu lygini du skirtingus dalykus t.y.
kaimo jurgi su eruditais. ir dabar yra daug issilavinusiu zmoniu ,
profesoriu, daktaru kurie dirba gerus darbus ir niekur nesireklamuoja, apie
Juos mes uztat mazai zinome. na o "Jurgius" matome daznai ir dziaugiames Ju
naujais automobiliais arba naujomis Ju merginomis, bet jie nieko bendro
neturi su vadinamaja tikraja aukstuomene ir eruditais.