Tema: Re: REQ: Dviraciai (visai ne i tema) :)
Autorius: KEdas
Data: 2010-06-08 18:05:38
On 2010.06.08 17:40, ukw wrote:
> vazineju po siai dienai. daug. ir nezadu parduot,

Va, matai, kad ir tu antrinės rinkos nekuri. O yra žmonių, kurie net po
kelis apynaujus dviračius be dokumentų pardavinėja. Kai kurie net ir
dokumentus padaro.

> gal jau ir pasenes. bet kad keiciau tik stabdziu gumeles ir padangas.
> daugiau viskas kaip ir laiko. isardai ziema, ishvalai, sutepi ir
> laiko tas remas ir tie oldskuliniai shimano. o bet taciau, jei
> sugalvociau parduoti (nu nedziugina, paseno, pirkau nauja su
> amortikais), tai papulciau i tuos 10% ar ne? ar pasitiketum mano
> zodziu, kad nevogiau.

Manau, kad radęs skelbimą su tokia istorija nepatikėčiau.
Neseniai buvau sumanęs nusipirkti naudotą sulankstomą dviratį
(Brompton), tai greitai įsitikinau, kad net Anglijoje skelbimuose rasti
nevogtą dviratį yra per sudėtinga užduotis. Panašu, kad teks pirkti naują.

> beje, kai buvau norgej, tai zinok norvegai perka nauja dvirati, o
> sena (ir  visai gera) numeta i lauzo kruva prie parduotuves (salia
> teliku, skalbiankiu ir kitokiu rakandu).

Kažkaip sunkiai įsivaizduoju šiukšlyną Norvegijoje šalia parduotuvės. :)