Tema: Re: REQ: Dviraciai (visai ne i tema) :)
Autorius: KEdas
Data: 2010-06-08 17:24:18
On 2010.06.08 17:18, ukw wrote:
> bled, faktai. neperlinkit lazdos irgi.
>
> pirkau dvirati priesh gerus 15 metu ish parduotuves. dokumentu dave kazkoki garantini popiergali ir kasos ceki.  spek, ar ash juos dar saugau?
>
> tai dabar gaunasi, kad mano dviratis vogtas?

O tu savo dviratį jau pardavei?
Tame ir juokas, kad beveik niekas savo senų dviračių neparduoda net ir
nusipirkęs naują. Tai iš kur tada atsiranda dviračiai antrinėje rinkoje?

Jūsų žiniai: Olandijoje anksčiau (gal 2006m.) per metus pavagiama 700000
dviračių, iš kanalų ištraukiama ir nuo tiltų nukabinama dar 200000. Per
metus nuperkama 1200000 naujų dviračių.