Tema: Re: REQ: Dviraciai (visai ne i tema) :)
Autorius: ukw
Data: 2010-06-08 17:40:20
"KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message news:huljqi$js3$1@trimpas.omnitel.net...
> On 2010.06.08 17:18, ukw wrote:
> O tu savo dviratį jau pardavei?
> Tame ir juokas, kad beveik niekas savo senų dviračių neparduoda net ir
> nusipirkęs naują. Tai iš kur tada atsiranda dviračiai antrinėje rinkoje?

vazineju po siai dienai. daug. ir nezadu parduot, nors moraliai tai gal jau ir pasenes.
bet kad keiciau tik stabdziu gumeles ir padangas. daugiau viskas kaip ir laiko. isardai ziema, ishvalai, sutepi ir laiko tas remas ir tie oldskuliniai shimano. o bet taciau, jei sugalvociau parduoti (nu nedziugina, paseno, pirkau nauja su amortikais), tai papulciau i tuos 10% ar ne? ar pasitiketum mano zodziu, kad nevogiau.

beje, kai buvau norgej, tai zinok norvegai perka nauja dvirati, o sena (ir  visai gera) numeta i lauzo kruva prie parduotuves (salia teliku, skalbiankiu ir kitokiu rakandu). o ten jau lenkai su lietuviais suka ratus.