Tema: Re: Audi A6 / A4 allroud
Autorius: Pjero
Data: 2015-04-28 18:39:18
tiesa, turba remontuota prie ~250k
ir smagratis keistas

On 2015-04-28 17:23, Pjero wrote:
> aš su caddy PD  tuoj bus 400k km
> no problems
>
> tfu tffu tfu :D
>
> kuo  blogas motoras ?
>
>
>
>
>
> On 2015-04-28 15:25, Dainiushas wrote:
>> tai niekas to PD nesiūlo.... o ir jau "geras" jis pasidarė :D
>>
>> On 4/28/2015 3:07 PM, Igaliotinis wrote:
>>> o tai PD neturi dziaugsmu? :)
>>>
>>>> kada trilitrio lenciūgai. O dar pas trilitrį visi CR džiaugsmai....
>>>>
>>>>
>>>> On 2015.04.27 23:11, Kurmis wrote:
>>>>> kuriant reiktu klausyti ar nesubarska grandine. jei jau girdi
>>>>> barskejima, 1k EU tavo piniginej jau nebegules.
>>>>> patys varikliai nera tokie liudni kaip pries tai buve 2.5 apraizgyti
>>>>> legendomis apie byrejima.
>>>>> bet tikrai nesirinkciau dyzelio. nebent 2.0 CR motoru, bet ten irgi
>>>>> yra
>>>>> silpnu vietu.
>>>>> plius universalui sitas motoras beveik ant ribos, tai nevisiem tiks
>>>>> "trauka".
>>>>> Gal Dainiushas daugiau faktu padelios ant stalo.
>>>>>
>>>>> "Pjero" <TRINTIokeanas.lt@hotmail.com> parašė naujienų
>>>>> news:mhm4g6$mt$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> o kaip TDI 2,7 ir 3.0 motorai ?
>>>>>>
>>>>>> On 2015-04-27 22:56, Dainiushas wrote:
>>>>>>> nu tai elekros, orinės pakabos, trilitrEJ TDI ir kiti seno premiumo
>>>>>>> "džiaugsmai" :)
>>>>>>>
>>>>>>> Jei užtenka dydžio, IMHO žiūrėčiau naujesnę A4 dvilitrę TDI. Bet tų
>>>>>>> automatų nėra. Jei reikia automato, jaučiu net 2.0TFSI būtų
>>>>>>> prasmingiau
>>>>>>> nei trilitris TėDėY. Bet pas tuo su tepalo ryjimu lyg yra
>>>>>>> niuansų. Nu
>>>>>>> žopa vienu žodžiu.
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> On 2015.04.27 17:16, Pjero wrote:
>>>>>>>> nuo 2006
>>>>>>>>
>>>>>>>> On 2015-04-27 13:19, Kurmis wrote:
>>>>>>>>> nu o kuriu metu cia domina?
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> "Pjero" <TRINTIokeanas.lt@hotmail.com> wrote in message
>>>>>>>>> news:mhkol4$72o$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>> reikia žinoti visas paslaptis apie jas ;)
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> visas visas :D
>>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>