šūds.... On 2015.04.28 17:03, Arj wrote: > Ten ne tik ventiliacija kalta. > Kiek is nuogirdu girdejau, vag'o algoritmas mazdaug toks - jei kreipiasi > del tepalo valgymo, jam keicia karterio ventiliacija voztuva I naujesnio > modelio, dar kazka. Jei problema lieka - tada keiciamas tepalas (ar > pildoma iki normos), po 1kkm vel atvaziuojat. matuojama kiek liko - jei > suvartota daugiau nei 0.5l, tada keiciama ziedai ar kazkas link to. > Reikalas pafiksintas apie ~2012m > > > > "Dainiushas" parašė naujienų news:mhnn79$jk7$2@trimpas.omnitel.net... > > o 2.0tfsi nesutvarkė, buvo ten kažkokie atšaukimai apie karterio > ventiliacijos sistemą? > > On 4/28/2015 12:00 PM, Arj wrote: >> 2.0 TFSI problemos su tepalu jei vazinejama kamsciuose. >> Jei trasoj - viskas su jais zjb. >> O be to taciau nuo 2008 pradejo gaminti 3.0 TFSI - tas problemu su >> tepalu neturi, ejo tik automatais/quatro, valina. >> Jei psichologiskai vidutines sanaudos ~10l/100km nebaisu, pasvarstyciau >> kaip varianta. >> >> >> >> "Dainiushas" parašė naujienų news:mhm48k$iv$1@trimpas.omnitel.net... >> >> nu tai elekros, orinės pakabos, trilitrEJ TDI ir kiti seno premiumo >> "džiaugsmai" :) >> >> Jei užtenka dydžio, IMHO žiūrėčiau naujesnę A4 dvilitrę TDI. Bet tų >> automatų nėra. Jei reikia automato, jaučiu net 2.0TFSI būtų prasmingiau >> nei trilitris TėDėY. Bet pas tuo su tepalo ryjimu lyg yra niuansų. Nu >> žopa vienu žodžiu. >> >> >> On 2015.04.27 17:16, Pjero wrote: >>> nuo 2006 >>> >>> On 2015-04-27 13:19, Kurmis wrote: >>>> nu o kuriu metu cia domina? >>>> >>>> "Pjero" <TRINTIokeanas.lt@hotmail.com> wrote in message >>>> news:mhkol4$72o$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> reikia žinoti visas paslaptis apie jas ;) >>>>> >>>>> visas visas :D >>>> >> >