tai juo ten pastoviai modernizavo, gal kažkuriuo momentu 2.7 buvo senesnės "kartos". Kokių nors '06m A6 su 2.7 deklaruota 0.1 mažesnės vidutinės nei su 3.0 On 4/28/2015 7:35 AM, Pjero wrote: > bet sąnaudos 2,7 daug didesnės > > On 2015-04-27 23:14, Dainiushas wrote: >> 2.7 tai pamažintas 3.0, kažkurioms rinkoms dėl mokesčių. >> >> Jų ten ne vienas variantas, bet jie grandinėm kažkaip pasižymėję, >> taisoma komplikuotai ir brangiai, jei normaliai. Na ir šiaip visko ten >> ant jų daug, jei rida didesnė tai bala žino kiek tos laimės. >> >> On 2015.04.27 23:00, Pjero wrote: >>> o kaip TDI 2,7 ir 3.0 motorai ? >>> >>> On 2015-04-27 22:56, Dainiushas wrote: >>>> nu tai elekros, orinės pakabos, trilitrEJ TDI ir kiti seno premiumo >>>> "džiaugsmai" :) >>>> >>>> Jei užtenka dydžio, IMHO žiūrėčiau naujesnę A4 dvilitrę TDI. Bet tų >>>> automatų nėra. Jei reikia automato, jaučiu net 2.0TFSI būtų prasmingiau >>>> nei trilitris TėDėY. Bet pas tuo su tepalo ryjimu lyg yra niuansų. Nu >>>> žopa vienu žodžiu. >>>> >>>> >>>> On 2015.04.27 17:16, Pjero wrote: >>>>> nuo 2006 >>>>> >>>>> On 2015-04-27 13:19, Kurmis wrote: >>>>>> nu o kuriu metu cia domina? >>>>>> >>>>>> "Pjero" <TRINTIokeanas.lt@hotmail.com> wrote in message >>>>>> news:mhkol4$72o$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> reikia žinoti visas paslaptis apie jas ;) >>>>>>> >>>>>>> visas visas :D >>>>>> >>>> >>