nu bet shiaip apie opelius apskritai nuomone sklando, kad prie ~100kkm lenkiasi.... "labay aktualus" <promtion@3x3.lt-vietoj_3_rasyk_2_.lt> wrote in message news:ha4dv7$m82$1@trimpas.omnitel.net... > su torsenu kitaip, bet su 'visco coupling' > yra tas laiko tarpas, per kuri atsiradus > ieinancio ir iseinancio velenu skirtumams > viskomova 'uzsiblokuoja'. Kad eliminuoti > ta laiko tarpa, padaromas skirtumas, del > kurio viskomova nuolat yra "darbiniame" > rezime, t.y. "arciau uzsiblokavimo ribos". > > Pas zhopeli siaip ta sistema buvo gana > novatoriska, taciau, paskaiciuota su labai > mazu "atsargos" resursu, todel siek tiek > pakelus galia lekia shaibom krumpliaraciai > ir pan. Taip pat ir maziausi netikslumai > eksploatacijoje ar su padangu dydziais, ir > taip pat gali ruostis brangiam remontui :) > > As asmeniskai esu viena uzlenkes per pirmus > tris metrus. Geras startas buvo :) > > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message > news:ha42vg$4ie$1@trimpas.omnitel.net... >> nu o bet tachiau gal uzhatai pas zhopeli ta visko mova ir "tempia" tik >> 100kkm :). >> >> Kita vertus, pas Oubi Torsen'as, manau tokio "darbinio rezhimo" jis >> nesuprastu :) >> >> "labay aktualus" <promtion@3x3.lt-vietoj_3_rasyk_2_.lt> wrote in message >> news:ha373i$m7d$1@trimpas.omnitel.net... >>> nebutinai deze ir dif'as vienodi, galimi skirtumai :) >>> >>> Pvz, pas zhopeli yra gamykliskai iskart padarytas >>> skirtumas - difas 3.72, gale reduktorius - 3.70 >>> >>> Kaip supratau, skirtumas padarytas tam, kad >>> visko mova butu nuolatos "darbiniame rezime", >>> o ne kaip pas japonu parketinius dzipus, kad >>> kol neiklimpsti ir neuzsikasi iki dugno, tol galas >>> neisijungia :) >>> >>> >>> >>> "xyx" <haroldas@centras.tevynej> wrote in message >>> news:ha0d0g$p9v$1@trimpas.omnitel.net... >>>> pas tave turetu but 3,9. >>>> kaip auksciau rasyta deze ir difas turi buti vienodi. >>>> 3,9 ejo tik ant galingesniu motoru (UrQ, V6 ir pan. kiek pamenu), todel >>>> tipo gali buti retesnes ir brangesnes (...kokia 20 lt priklauso nuo >>>> pardavejo paniatkiu :) >>>> populiariausias teisingas perdavimas yra 4,1- pasirinkimas platus >>>> ivairiu perdavimu, keliu tipu (ir atitinkamai atlaikomu galingumu) >>>> Ir isvis jei nori kad paziureciau i savo knygute, kur visos dezes >>>> surasytos gi zinai kur skambint :) >>>> >>>> "servyzo murzej" <karloff@xxx.lt> wrote in message >>>> news:h9vt08$8it$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>O daug veisliu yra galiniu reduktioriu? Bmw troikems tai shimtas >>>>>reduktoriu su skirtingais perdavimais yra... o kaip butu su 2.8 b4 kupe >>>>>quattro? Deze jau kaukia kaip skerdziama tai mislyju ar man cia >>>>>betkokia tiktu ar viska suderint reikia...? Vienam shrote sako jamk 6 >>>>>shaibu nuo s2 ir dekis, viskas bus gerai. Ar tikrai? Reikia ziemai gi >>>>>ruoshtis jau :) >>>>> >>>>> -- >>>>> ------------- >>>>> ------------------ >>>> >>>> >>> >>> >> >> >> > >