nu o bet tachiau gal uzhatai pas zhopeli ta visko mova ir "tempia" tik 100kkm :). Kita vertus, pas Oubi Torsen'as, manau tokio "darbinio rezhimo" jis nesuprastu :) "labay aktualus" <promtion@3x3.lt-vietoj_3_rasyk_2_.lt> wrote in message news:ha373i$m7d$1@trimpas.omnitel.net... > nebutinai deze ir dif'as vienodi, galimi skirtumai :) > > Pvz, pas zhopeli yra gamykliskai iskart padarytas > skirtumas - difas 3.72, gale reduktorius - 3.70 > > Kaip supratau, skirtumas padarytas tam, kad > visko mova butu nuolatos "darbiniame rezime", > o ne kaip pas japonu parketinius dzipus, kad > kol neiklimpsti ir neuzsikasi iki dugno, tol galas > neisijungia :) > > > > "xyx" <haroldas@centras.tevynej> wrote in message > news:ha0d0g$p9v$1@trimpas.omnitel.net... >> pas tave turetu but 3,9. >> kaip auksciau rasyta deze ir difas turi buti vienodi. >> 3,9 ejo tik ant galingesniu motoru (UrQ, V6 ir pan. kiek pamenu), todel >> tipo gali buti retesnes ir brangesnes (...kokia 20 lt priklauso nuo >> pardavejo paniatkiu :) >> populiariausias teisingas perdavimas yra 4,1- pasirinkimas platus ivairiu >> perdavimu, keliu tipu (ir atitinkamai atlaikomu galingumu) >> Ir isvis jei nori kad paziureciau i savo knygute, kur visos dezes >> surasytos gi zinai kur skambint :) >> >> "servyzo murzej" <karloff@xxx.lt> wrote in message >> news:h9vt08$8it$1@trimpas.omnitel.net... >>>O daug veisliu yra galiniu reduktioriu? Bmw troikems tai shimtas >>>reduktoriu su skirtingais perdavimais yra... o kaip butu su 2.8 b4 kupe >>>quattro? Deze jau kaukia kaip skerdziama tai mislyju ar man cia betkokia >>>tiktu ar viska suderint reikia...? Vienam shrote sako jamk 6 shaibu nuo >>>s2 ir dekis, viskas bus gerai. Ar tikrai? Reikia ziemai gi ruoshtis jau >>>:) >>> >>> -- >>> ------------- >>> ------------------ >> >> > >