nebutinai deze ir dif'as vienodi, galimi skirtumai :) Pvz, pas zhopeli yra gamykliskai iskart padarytas skirtumas - difas 3.72, gale reduktorius - 3.70 Kaip supratau, skirtumas padarytas tam, kad visko mova butu nuolatos "darbiniame rezime", o ne kaip pas japonu parketinius dzipus, kad kol neiklimpsti ir neuzsikasi iki dugno, tol galas neisijungia :) "xyx" <haroldas@centras.tevynej> wrote in message news:ha0d0g$p9v$1@trimpas.omnitel.net... > pas tave turetu but 3,9. > kaip auksciau rasyta deze ir difas turi buti vienodi. > 3,9 ejo tik ant galingesniu motoru (UrQ, V6 ir pan. kiek pamenu), todel > tipo gali buti retesnes ir brangesnes (...kokia 20 lt priklauso nuo > pardavejo paniatkiu :) > populiariausias teisingas perdavimas yra 4,1- pasirinkimas platus ivairiu > perdavimu, keliu tipu (ir atitinkamai atlaikomu galingumu) > Ir isvis jei nori kad paziureciau i savo knygute, kur visos dezes > surasytos gi zinai kur skambint :) > > "servyzo murzej" <karloff@xxx.lt> wrote in message > news:h9vt08$8it$1@trimpas.omnitel.net... >>O daug veisliu yra galiniu reduktioriu? Bmw troikems tai shimtas >>reduktoriu su skirtingais perdavimais yra... o kaip butu su 2.8 b4 kupe >>quattro? Deze jau kaukia kaip skerdziama tai mislyju ar man cia betkokia >>tiktu ar viska suderint reikia...? Vienam shrote sako jamk 6 shaibu nuo s2 >>ir dekis, viskas bus gerai. Ar tikrai? Reikia ziemai gi ruoshtis jau :) >> >> -- >> ------------- >> ------------------ > >