Tema: Re: reduktoriu veisles
Autorius: labay aktualus
Data: 2009-10-02 00:31:30
nebutinai deze ir dif'as vienodi, galimi skirtumai :)

Pvz, pas zhopeli yra gamykliskai iskart padarytas
skirtumas - difas 3.72, gale reduktorius - 3.70

Kaip supratau, skirtumas padarytas tam, kad
visko mova butu nuolatos "darbiniame rezime",
o ne kaip pas japonu parketinius dzipus, kad
kol neiklimpsti ir neuzsikasi iki dugno, tol galas
neisijungia :)



"xyx" <haroldas@centras.tevynej> wrote in message 
news:ha0d0g$p9v$1@trimpas.omnitel.net...
> pas tave turetu but 3,9.
> kaip auksciau rasyta deze ir difas turi buti vienodi.
> 3,9 ejo tik ant galingesniu motoru (UrQ, V6 ir pan. kiek pamenu), todel 
> tipo gali buti retesnes ir brangesnes (...kokia 20 lt priklauso nuo 
> pardavejo paniatkiu :)
> populiariausias teisingas perdavimas yra 4,1- pasirinkimas platus ivairiu 
> perdavimu, keliu tipu (ir atitinkamai atlaikomu galingumu)
> Ir isvis jei nori kad paziureciau i savo knygute, kur visos dezes 
> surasytos gi zinai kur skambint :)
>
> "servyzo murzej" <karloff@xxx.lt> wrote in message 
> news:h9vt08$8it$1@trimpas.omnitel.net...
>>O daug veisliu yra galiniu reduktioriu? Bmw troikems tai shimtas 
>>reduktoriu su skirtingais perdavimais yra... o kaip butu su 2.8 b4 kupe 
>>quattro? Deze jau kaukia kaip skerdziama tai mislyju ar man cia betkokia 
>>tiktu ar viska suderint reikia...? Vienam shrote sako jamk 6 shaibu nuo s2 
>>ir dekis, viskas bus gerai. Ar tikrai? Reikia ziemai gi ruoshtis jau :)
>>
>> -- 
>> -------------
>> ------------------ 
>
>