Tema: Re: C100 centrinio sistemos gumos
Autorius: gelezys
Data: 2009-05-22 16:35:57
o paskambint neina?  :)

nu dar iseitis - susirasti is ardomu masinu toki voztuva - srotuose arba pas privatus. Man jau realesnis atrodo toks variantas
Pagal ETKA tai tokia sistema A6 buvo gaminama nuo 1991 (dalies) - 1997m, pagal kebula. Iki 1991 buvo silke, poto keitesi kebulas, o po 1997 jau pasikeite ir vaziuokle is C4 i C5. Jei gerai supratau (nes 1998m jau ETKOJ A6 kodo 862 ner).
O passatuose iki 1997m, nuo 1988 ar 1989m, bet ikitol irgi vakuumas, tik kitaip issideste elementai. So turetu tikt ir nuo Passato, taigi nemazai masinu, galima rast. Bandysiu gal paziuret i viena kita.

Anyway, parasyk cia rezultatus