Tema: Re: C100 centrinio sistemos gumos
Autorius: 2ju
Data: 2009-05-22 15:13:45
jo, 100proc. analogiskas atvejis. pas mane tik beda, kad ji visiskai
atitrukus. su gumos silikonu sulipdyt neisejo- pakankamai didelis
slegis supleso per pirma uzdaryma. uzmaut toj vietoj prezervatyva aisq
mintis originali. bet gal tikrai reiks pabandyt kokia mazyte kriause
supjaustyt ir pabandyt uztaisyt.

dar planuoju i molleri nulekt, idomu ka jie uzgiedos :) visokios
autoaibes nei mate nei girdejo tokiu remkomplektu...