Tema: Re: C100 centrinio sistemos gumos
Autorius: gelezys
Data: 2009-05-22 11:55:17
"2ju" <info_delete@architektai.com> wrote in message news:gv1hp8$pt1$1@trimpas.omnitel.net...
> visiskai nutruko bagazines centrinio atidarymo bloko gumele. kiek
> pamenu, diskutuota beda, bet neberandu archyvuose. koks
> sprendimas?remkomplektai kokie buna? keliose parduotuvese bandziau
> ieskot, nieko nezino... Vilnius

as rasiau gruody: "gariunuose vienas sake jog jo Passate irgi tokia pati sistema. Jis pasidare tokia is dvigubai sulenkto prezervatyvo :)  Jau metus laiko"
Pas mane ji buvo ir tebera tik iplysusi isilgai.
paskui pasidariau kaip foto. Beda - laike neilgai, dabar vel turiu sia problema. Uztat zinau ka padariau negerai - paemiau klijus netinkamus, tuos vienkartinius SuperGlue o jie sukietejo isdziuve, nes ten skystas stiklas is esmes.
Reikejo imt Moment arba kazkokius gumai skirtus, aka '88'. Dabar kadangi ta gumele pasidenge kietu sluoksniu - kaip zvynais, ji jau nera tokia lanksti ir minksta. Ir nebegaliu jau atstatyt jos kaip buvo. Apsukus ja vel is naujo prezo guma - siaja per ribota laika tie grubus zvynai sutrina.
Net nezinau ka cia padaryt vel - ten oro slegis susidaro didelis ir prezo guma ispucia jei yra nepriklijuoto ploto. Norejau bandyt isvis nuimt ta senaja gumele ir bandyt preziku apsukt metaline asi keliais sluoksniais visa laika tepant klijais. Bet neaisku keliu sluoksniu reikes kad jos slegis neispustu i isore...    Jei apskritai taip imanoma.

Arba dar kita mintis - ant gumeles klijuot nedidelius prezo gabaliukus tik ant tos vietos kuri iplyso, neapsukinejant aplinkui. Is vidaus ir is isores gal.

Turiu dar pasiulyma statyt toj vietoj el.kriause ir atvest viena laida nuo vakuumo siurbliuko. Kolkas nezinau kaip iki jo prieit, sito varianto rimtai nesvarsciau