Tema: Re: del A6 katalizatoriu
Autorius: karloff
Data: 2011-11-20 12:44:06
siaip jei zmogus labai nori tai ne problema sudet naujus neorginalius
katulius - ne kostmosa jie kainuoja. keletuj klientu dejom - visi laimingi.

"kastisv"  parašė naujienų news:ja9en7$v6$1@trimpas.omnitel.net...

zodziu. audi centras mano atveju nuskaite klaidas ir pasake kad reikia keist
viena kataliza :). aisku tas klaidas as ir pats zinojau.  nors buvo eita per
pusiau pazystamus, jie nepersistengia kazka giliau paziuret, pasianalizuot.
kadangi pas many ~120kkm rida ir is ju ~40kkm su duja, tai nusprendziau toki
eksperimenta. siaip kasdieniniame vaziavime pas mane tapke visiskai lengva
buna, na tik paspaudziu jei nuotaika(kas retai buna). zodziu...
po apsilankymo audiccentre, nutariau kazkiek "pravalyt " varikli.
zodziu "sport" rezime parmyniau gal kokia ~20km, viskai belekkaip
isnaudojant varikli. pasijunges live data. aisku tolko  is to nedaug..
po grubaus pasivazinejimo islindo ydomios klaidos. dabar tiklsiai
nepamenu( nes tai buvo pries gera men),  bet klaidos buvo ale  mistfire, dar
kazkas tipo apie nelaiku atsidariusi voztuva ar kazkas pan.
po to laiko, jau apie geras menesis, klaida apie katalyza nelenda.  taigi
yra vietos apmastymam...

--
Kastis
A4 '04  3.0 Q