Tema: Re: del A6 katalizatoriu
Autorius: Uu
Data: 2011-10-07 14:50:17
Kolega čia subtiliai norėjo pastebėti, jog ne viskas taip paprasta ir
dėl klaidų kodų yra neprotinga aklai bėgt keist katalizatorius.

Jei katalizatoriai susilydė - tai matyt iš variklio ateina kažkas
"riebaus". Pakeitus katalizatorius naujieji irgi bus taip pat sugadinti.
Todėl pirma reikia pašalinti variklio problemas. Ir tik po to pereiti
prie katalizatorių klausimo.

Dar yra galimybė, jog katalizatoriai nesusilydė, tačiau nebespėja
sudegint viso kuro/tepalų iš variklio. Todėl davikliai ir rodo, jog po
katalizatorių kažkas nenormalaus išeina.