Tema: Re: del A6 katalizatoriu
Autorius: kastisv
Data: 2011-10-11 23:56:52
"pagarbiai" <puskinas@puskinas.lt> wrote in message
news:j71j4g$coa$1@trimpas.omnitel.net...
> mes keistai susikalbam, ar sunku suprast kad diagnostika rodo
> katalizatoriu klaidas, ne lemdu, uzdegimo, dar kazko, o katalizatoriu. Ar
> jus, gerbiamasis, norit kad as cia sudeciau visu testuotu parametru
> reiksmes ???

 reiksmiu man nereikia, nes apie jas nieko nepasakysiu.is to duonos
nevalgau. taciau kaip tau atrodo kas tas klaidas " pasako"  . o gi lemda
zondai. ar gal paaiskinsi kaip katalizatorius kompui nusiuncia klaidas kad
jam negerai... :)

na turbut pats daugiau domejaisi internete apie sitas ligas. taciau
pasikartosiu kad , kiek uzmeciau aki, tai dauguma forumu kaltina butent
lemdas. ir pagrinde rs4 (turbut su simtatukstantinem ridom :)  )