Tema: Re: bulkos salono pecius
Autorius: svaika
Data: 2011-06-04 07:44:35
Neimčiau tavo vietoj naudoto, nors kas kaip nori tas taip daro -
pirmadienį va Staska diržo įtempėja mano C4 pakeitė už 699 lt. Aišku,
kad galėjau šrote žiūrėt už kokius ten 150-200 lt, bet kam ten važnėt
pas Staską kas dvi savaitės :)

Dėl sklendžių porolono - viskas nafig nuėję po tiek metų, o jei kur ir
pajudini nusiima kuo lengviausiai. Pliusas buvo, kad seni klijai vis dar
kažkiek lipo. Nuvariau į senukus, nupirkau porolono, skirto langams ar
tais durims plona ta juostelė su klijuojamu paviršium (nžn kiek mm
pločio, spėju kokių 5-7 mm) ir užklijavau dviem, viena šalia kitos,
einančiom juostom. Kolkas niekuo nesiskundžiu, o laikas parodys ar labai
blogai padariau :)