Tema: Re: bulkos salono pecius
Autorius: cD-r0m
Data: 2011-06-03 23:14:22
Aš Vilniuj..
Suteikei vilties, kad turės tą pečiu kas nors :) Žiūrėsim, gal ryt kas
parduos nekinietišką naują.. Klausinėjausi, šrotiniai 40-50Lt nežinomos
būklės eina..

Beje, kai tvarkei tą mazgą, netvarkei sklendžių porolono? Galvoju kuom jį
pakeist, nes sklendės sandariai nebeužsidaro ir pučia tuos gabalus į saloną
:)
Kol kas mastau apie putu polistirolą, kaip po laminatu deda..