Tema: Re: bulkos salono pecius
Autorius: svaika
Data: 2011-06-03 22:52:13
Turiu C4, irgi problema buvo pečiuje, nes viduje saldu, išorėje jokios
šlangos įtarimų nesukėlė. pakeičiau - baigė dinginėt antifreezas.

Neatspėsiu koks pas Tamstą miestas, bet žodžiu pas mani Kaunas - varau į
autopaslaugą pečiukas ~250 lt, varau į eoltą - kinietiškas 39 lt ir dar
netinkančiais vamzdeliais (per ploni), detalita panašiai kaip ir eoltas,
jau nepamenu, galbūt brangiau, bet ir vėl su tais pačiais netinkančiais
vamzdelių storiais. Jau buvau pasiruošęs varyt atgal į autopaslaugą, bet
užvažiuoju į omentą - pasiūlo 3 kainų pečiukus, kuris brangiausias už
120 lt, su tinkančiais vambzdeliais ir kiek pamenu HELLA (made in
france) firmele. Kažkiek užvedžiau ant kelio :)