Tema: Re: BMW vs audi
Autorius: FX
Data: 2010-11-04 12:48:45
:DDD EDL... bla bla bla... kazhkaip pas mane nebuvo jokios sistemos kuri su
stabdzhiais ka nors darytu vardan quattro veikimo, buvo vienas vienintelis
mygtukas REAR DIFFERENTIAL LOCK tai tiek... su tuo vienu besisukanchiu ratu
tai chia ishvis geras bajeris :DDD pamenu prie siemenso ant plikledzhio taip
smagiai paslydinedavau ir nebuvo ne karto tokio momento kad suktusi tik
vienas ratas... tikiu kad teorijoje taip gali buti bet praktikoje sorry :D

FX