Tema: Re: BMW vs audi
Autorius: Algis
Data: 2010-11-03 22:34:48
On 2010.11.03 21:59, Arnas wrote:
> yra mygtukas blokuoti galini diffa, daugiau mygtuku nera. torsenas man rods
> multiplikuoja torka y kita puse/ashy, jei vienoj pusej ~0 pasiprieshinimo
> reishkia y kita ashy klius ~0 torko.

Daugiau mažiau taip.

Tik tas mygtukas buvo senai... senai... senai... pasibaigė jis ties ~1995 m.

Kad nesigautų dauginimas iš nulio dabar yra ESP ir visi kiti reikalai
kurie laisvai besisukančius ratus pristabdo. Aišku yra ir mygtukas kuris
ESP išjungia. Tada lieka stabdžio pedalas... ne bereikalo boba už vairo ;)

Nors atmetus bobą už vairo klausimas įdomus gaunasi.
Ar pas šitą auto atjungus ESP ir paspaudus stabdį, gazas reaguoja...