Tema: Re: BMW vs audi
Autorius: Arnas
Data: 2010-11-04 12:08:50
nuobodoka, vel nevisai teisingi teoriniai pamastymai ir "paklausk 
zhalto".turejai gi audi coupe quattro, kodel nepasidomejai kaip veikia 
torsenas? negi neydomu?

http://search.audiworld.com/showthread.php?t=1966839

If the driving axle has 0 traction to the ground, then just like an open 
differential, the torsen will produce 0 torque on the other side of the 
shaft.

The term 60:40 or 70:30 means that at a particular amount of friction, there 
is an optimum point where multiplication is the highest and it achieves 70% 
of the total torque to the wheel (or axle in our case) with more traction vs 
the one with less.

Look for a torsen curve, and you will see the torque transfer goes from 0 
with 0 friction on the other side, to a really peak point, then tapers off 
to the same as an open differential as the friction on the other side 
increases until it is like 100% or something

The torsen survives in our cars thank goodness to the brakes. Without EDL, 
the Quattro car will forever spin one wheel in ice or packed snow and 
regular tires.

Because we have open diffs on both sides, and if one axle brakes, there is 
nothing to add friction to that spinning tranny hub (or whatever it's 
called), hence no torque multiplication

"FX" <kanka@news.lt> wrote in message 
news:iattr9$tk1$1@trimpas.omnitel.net...
> Matai daug niuansu susideda y kruva kai kalba eina apie tokias 4x4 
> sistemas... be to ne visos audi turi torsena, kai kurios haldex naudoja 
> per centra ir t.t. nes realiai torsenas meta torka ten kur kaip tik yra 
> didzhiausias pasiprieshinimas ir daugiausiai sukibimo ashiai, tai 
> teorishkai su laisvai pakabinta priekine ashimi turetu maksimalus ymanomas 
> torkas buti metamas y galine... ir shiaip jei jau perki bmw tai nori galu 
> varomos jei nori 4x4 visada zhiurechiau y audi su torsenu per centra. 
> Zhaltas galetu plachiau pakomentuoti nes jis quatro tiek pridauzhes yra 
> kad jam audi turejo yteikti auksini torsena :DDD
>
> FX
>
> "Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote in message 
> news:iats8g$r10$1@trimpas.omnitel.net...
>> na, tavo teoriniai pamastymai ganetinai logishki, bet sakau tik faktas 
>> tas kad audi coupe nuemus kardana ish garazho neishvazhiavom, sukasi ten 
>> kur lengviau ir y priekinius pusashius torko nebuvo skiriama pakankamai 
>> kad ishvazhiuot ish garazho. matyt pasiprieshinimo y prieky neuzhteko kad 
>> pajudint qshke ish mirties tashko ant to kalnelio su rolikais :)
>>
>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message 
>> news:iatrm8$q2t$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Arnai jeigu sukasi viena ashis turi ir kita suktis nes ta apkrova apie 
>>> kuria tu shneki turi sukelti nerijaus temoje apie dyno stenda mineti 
>>> transmisijos nuostoliai... jie sukelia pasiprieshinima del to torsenas 
>>> bet kokiu atveju prasuka ratus ant abieju ashiu. Pagal tokia logika kad 
>>> vienai ashiai pasiprieshinimas 0 tai kitai torko 0 audine pakelta ant 
>>> stendo turetu sukti tik viena ashy bet vat bmw marketingistai nerodo 
>>> pakeltos ant stendo mashinos nes taip nera sukasi visada abi ashys... 
>>> zhodzhiu tokiu video galima pridaryti ir su X'ais tik koks tolkas... ir 
>>> taip aishku kad quattro yra smagu ypach pajausti perpisus per gaza kai 
>>> didzhioji dalis galios permetama y galine ashy :)
>>>
>>> FX
>>>
>>> "Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote in message 
>>> news:iaseuq$q99$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> yra mygtukas blokuoti galini diffa, daugiau mygtuku nera. torsenas man 
>>>> rods multiplikuoja torka y kita puse/ashy, jei vienoj pusej ~0 
>>>> pasiprieshinimo reishkia y kita ashy klius ~0 torko. Del to ant to 
>>>> stendo ir qshke pastringa, del to priesh tai ir A8 D3 pastrigdavo o 
>>>> katinas su xdrive ishvazhiuodavo. Lygiai ta pati situacija ir nuemus 
>>>> kardana : galui pasiprieshinimo 0 - nesuka ir priekis. Zhiurkei pas 
>>>> kuria centre laisvas diffas ir yra blokatorius tikiu kad tai negalioja 
>>>> pablokavus, nes centras palieka kietai mechanishkai sublokuotas.
>>>>
>>>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message 
>>>> news:iar4md$vgh$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>O mygtuku ar kitu perjungeju mashinoj nebuvo susijusiu su q??? :)
>>>>>
>>>>> FX
>>>>>
>>>>> "Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote in message 
>>>>> news:iaqr0d$l03$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> pasakos. audi coupe '90 nuemem kardana ir ish garazho neishvazhiavom 
>>>>>> :) torsenas jei vienoj pusej gauna 0 pasiprieshinimo tai y kita puse 
>>>>>> skiria ir 0 torko :)
>>>>>>
>>>>>> "karloff" <mr.karloff@gmail.com> wrote in message 
>>>>>> news:iaq136$5k4$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Va va, basnios visishkos. Quattro vaziuoja ir nulauzhus granata ir 
>>>>>>> atjungus priekinius pusashius, aisku cia senos kartos :) Audi bent 
>>>>>>> jau nesuka razdatkes su lenciugeliu kaip x5 :)
>>>>>>>
>>>>>>> "Dainiushas"  wrote in message 
>>>>>>> news:iapuva$43b$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>
>>>>>>> norėčiau pamatyt kokios leNputės degė oubi skydely kai su bandė 
>>>>>>> "važiuot" :)
>>>>>>>
>>>>>>> "estas" <estas@home.lt> wrote in message
>>>>>>> news:iapu7a$3h1$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> http://www.15min.lt/naujiena/gazas/naujoves/bmw-keturiu-varomu-ratu-sistema-dejo-i-kaulus-visagalei-quattro-219-122535
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>
>>
>