Tema: Re: po 3 paru nevaziavimo neuzsiveda auto?
Autorius: -o-o-
Data: 2009-02-20 14:59:55
lengvai kurias ir gerai krauna, bet va su nuotekiu, tai vakar sove mintis
atjungt autonomini saltini signalizacijai. Vistiek is jo maza nauda. Vienzo
dabar viskas stebejimo rezime, jei vistiek viskas kartosis, reikes elektrko
ieskot.
"vvvirgis" <vvvirgis@hypernet.lt> wrote in message
> Tada imk du simtinius, galesi nors savaite ramus pabut:)) Tvarkingam
> benzininiam akumo talpa beveik nieko neduoda. Netvarkingam (yra nuotekis,
> blogai krauna, sunkiai kurias, t.t.) nors ir tris naujus sudek, rezultatas
> bus tas pats.
>
> --
> vvvirgis
> "-o-o-" <x-o-o-x@gmail.com> wrote in message
>>> 3. jeigu akumas "neaptarnaujamas" gali buti kad ten jau tik vanduo o ne
>>> rugštis... pasala. paseda ir viskas...o vasara suktu kaip elektrine.