Zinau atveji, kai akumuliatoriu per kelias dienas radijas iskraudavo. Buvo rasta visai netycia atjungus imtuva. Va per kur praleisdavo nepasakysiu, sena istorija, nepamenu... Mini sroves nutekejimas gali buti kur nori, "+" laidas nezymiai prasitrynes, gauna dregmes ir mini nuotekis. Altas jei ir tikrino, tai tik savo detos signalizacijos laidus, akumuliatorininkai - tik talpa. Jei turi galimybe, pasiskolink is ko nors gera akuma, tada bus aiskiausia - trumpina kur nors ar akumui AtA. Rolis "-o-o-" <x-o-o-x@gmail.com> wrote in message news:gnljle$imb$1@trimpas.omnitel.net... > sveiki, > > nu situacija tokia, kad kokias 3 paras nevazinejant, po to neuzsiveda > autosas. Ziurejom signalizacija Alte - normoj, ziurejom akuma Kauno > g-vej - sako geras, viskas kraunasi, viskas veikia, pilnai isikrauna. > Tiesa autosas A4 1.8 92kW be turbinos, akumas Varta >5 metai talpa 44Ah. > Viena kart palikau 1,5 savaites kieme, nevedziau ne karto, oras visa ta > laika nuo -5 iki +2, tai viena vakara is niekur nieko pradejo kaukt > signalizacija, parsinesiau akuma namo - doxlas. Pakroviau, krovesi tikrai > >4h, (kiek tiksliai krovesi nezinau, nuejau miegot), ryte jau buvo > pasikroves, nu imeciau as ji po kapotu, be parkiu viskas vedesi, dabar > galvoju, kada vel neuzsivesiu. Kame cia problemos galetu but? > Akumuliatorininkai sako, kad akumas geras, Altas sako signalizacija irgi > normoj. Generatorius, akumas silpnas? Kas dar ten eda akumo resursus? > Dekui visiems uz pagalba. >