Tema: Re: po 3 paru nevaziavimo neuzsiveda auto?
Autorius: -o-o-
Data: 2009-02-20 11:17:11
nu viskas teisingai, as irgi pirmoj eilej nuvariau i kauno g-ve, sakau xebra
keiciam akuma, nu jie manes ir sako, o ka darom su senu, sakau nezinau,
metam gal lauk? tai jie sako, jei gera galim pakraut, pasidesi sandeliuke nu
ar kam perleisi. Sakau - nu darom. Jie istrauke mano akuma pastate, pamatavo
ir akis isverte klausia, kam as keiciu akuma? Nu sakau senas, po 2-3 dienu
neuzsivedu, sako baik tu juokus, nesvarbu, kad akumui >5 metai, jei jis
veikia gerai, pilnai pakrautas- akumas geras. Ieskok kitur bedu. Jiems tai,
kad galejo sakyt (pameluot), ajo shuds, cia jau senas, reikia imt naujas,
bet ne, saziningai sako tikrai geras akumas, kam tau naujas? Nu tada
kreipiausi i Alta, ten irgi gerai. Nu tai gerai, o kokios talpos akumo
reiktu siai masinai, gal tikrai reketu pabandymui pasikeist ir tada ziuret?