Gal butu galima placiau truputi? dar is turbos iseina kazkoks slangelis kam jis reikalingas, kaip zinot ar jis dar funkcionuojamtis? "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> parašė naujienų news:hm3fks$db0$1@trimpas.omnitel.net... > ne VNT. Aktuatorius šiaip veržiamas gamykloj, tai turbūt reiktų aplinkui > kažkokio gedimo ieškot. > > "Tautis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message > news:hm31am$khn$1@trimpas.omnitel.net... >> Tai jei slegis sokineja, tai bus slegio reguliavimo voztuvas >> greiciausiai. Jei slegio neislaiko iki galo kiek turetu islaikyti, tuomet >> reiktu aktuatoriu paverzti (berods pas tave dar ne vnt turbo). >> >> >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:hm0tm6$iqt$1@trimpas.omnitel.net... >>> čia matavai važiuojant trečia pavara? >>> >>> "Andrius" <andrius@andernetas.lt> wrote in message >>> news:hm0jvd$3sj$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Sveiki, sian matavausi turbinos slegi ir iskilo tokie klausimai >>>> 1. nuo kiek rpm turi sukelti darbini slegi, nes pasmane nuo 2200rpm tik >>>> pradeda rodykle kilti manometro. >>>> 2. pakilus slegiui iki 1,1bar prie 3000rpm laikant gazopedala vienoje >>>> padetyje slegis kaitaliojasi nuo 1,1 krenta iki 0.8 bar ir taip >>>> pastoviai ridykle sokineja nors vaziuojama vienodu greiciu. >>>> 3. butu idomu zinoti kiek ji turi pusti, nuo kada pradeti, ir ar tas >>>> slegis turi sokineti? bei kas reguliuoja turbinos slegi? >>>> A100 2.5tdi 93' >>>> Aciu uz info >>> >> >>