Tai jei slegis sokineja, tai bus slegio reguliavimo voztuvas greiciausiai. Jei slegio neislaiko iki galo kiek turetu islaikyti, tuomet reiktu aktuatoriu paverzti (berods pas tave dar ne vnt turbo). "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:hm0tm6$iqt$1@trimpas.omnitel.net... > čia matavai važiuojant trečia pavara? > > "Andrius" <andrius@andernetas.lt> wrote in message > news:hm0jvd$3sj$1@trimpas.omnitel.net... >> Sveiki, sian matavausi turbinos slegi ir iskilo tokie klausimai >> 1. nuo kiek rpm turi sukelti darbini slegi, nes pasmane nuo 2200rpm tik >> pradeda rodykle kilti manometro. >> 2. pakilus slegiui iki 1,1bar prie 3000rpm laikant gazopedala vienoje >> padetyje slegis kaitaliojasi nuo 1,1 krenta iki 0.8 bar ir taip pastoviai >> ridykle sokineja nors vaziuojama vienodu greiciu. >> 3. butu idomu zinoti kiek ji turi pusti, nuo kada pradeti, ir ar tas >> slegis turi sokineti? bei kas reguliuoja turbinos slegi? >> A100 2.5tdi 93' >> Aciu uz info >